Heel handig zo’n alles in één bundel, krijg je alles op één gespecificeerde factuur! Nou tot en met oktober ging dat heel goed en nu ….. internet, telefoon en tv keurig op één rekening. En het eigen domein en mobiele telefonie dan???
Jawel hoor op twee aparte rekeningen met acceptgiro en met € 1,25 acceptgirokosten erbij opgeteld!!! Die eigen domeinnaam kost € 2,50 per maand en jawel voor de acceptgiro komt daar dus 50% bovenop!
Mobiele telefonie, het gigantische bedrag van € 5,45 met een opslag van jawel € 1,25 ……..
Dus maar weer gebeld, weer die postcodecheck, deze keer een muziekje dat zich bleef herhalen maar geen stemmetje dat alle medewerkers in gesprek waren, we gaan vooruit! Maar ik stond wel 26 minuten in de wacht!!! Deze keer werd ik wel goed geholpen, geen domme vragen dit keer, zij snapte er ook niks van hoe dit nou weer kon want vanaf de fusie klopten alle rekeningen en stond ook alles op die facturen. Deze kon ze niet meer terugdraaien dus of ik alles maar wil betalen, dan wordt ik voor € 2,50 gecrediteerd en de volgende maand zal alles weer bij het oude zijn …………. hoop ik!!!! Betalen doe ik pas als ik die creditering op Mijn Ziggo zie, althans als ik daar op kom want dat is regelmatig een probleem, log je keurig in, bestaat de pagina niet meer, een minuutje later weer wel!
En zo hang je dus wekelijks gemiddeld een halfuur aan de telefoon met Ziggo! Ik kan erg naar Multikabel terug verlangen!!!!
Ziggo luistert nog steeds niet naar me, heeft niet ontdekt wie ik ben, wat me (naast Ziggo bellen) bezig houdt en zeker niet waar ik naar verlang (niet meer naar Ziggo hoeven bellen!).
Later deze week volgen er leukere onderwerpen op dit blog ;-)))
